La musclera, en obres pels efectes dels temporals

Arenys de Mar treballa a contra-corrent en la seva platja abans que comenci la temporada alta d'estiu

  • Redacció // Foto: cedida
  • Dimecres, 17 Maig 2017 16:54

Maresme 2017, platja musclera arenys de marL’Ajuntament d’Arenys de Mar està realitzant obres per adequar l’escullera de la desembocadura del rial. Aquesta s’ha de refer, i aquest cop comptarà amb marges laterals de pedra i serà més llarga que l’anterior. Això evitarà la formació de grans bassals quan hi hagi temporals. A més a més, s’està movent la terra per a fer més ampla la zona de sorra, la qual cosa permetrà que puguin construir-se dues noves guinguetes.
Els nous comerços han provocat que la platja s’hagi d’adequar amb millores a les instal·lacions de serveis i al trasllat del lloc de socors.

Millores en l'accés

El camí d’accés a la platja també comptarà amb beneficis, ja que serà més ample i permetrà facilitar l’entrada als vehicles de serveis i d’emergències. Tot i això, l’entrada i l’estacionament de vehicles privats estarà prohibida. Per aquest motiu es plantaran arbres i arbustos entre el camí exterior i la platja que delimitaran millor així les zones i usos.