El Mis Ibérica CH Mataró ha guanyat el derbi maresmenc contra l'Arenys de Munt jugat al Pavelló Jaume Parera gràcies a una sensacional segona part en la qual ha superat clarament un equip que encara opta a l'ascens a l'OK Lliga, però que ha deixat bona part de les seves esperances aquí a Mataró.
En canvi l'equip mataroní amb aquests tres punts assoleix la permanència a la 1a Estatal... i matemàticament encara té opcions d'ascens, ja que està a quatre punts de l'Asturhockey, tercer classificat, a falta de 6 per disputar. El que passa és que els asturians en la darrera jornada visiten el cuer, que només té 4 punts, i per tant les opcions són molt escasses.
El que sí hem de dir és que el Mis Ibèrica CH Mataró, amb 22 punts, és el millor equip de la segona volta. La llàstima són alguns punts que es van perdre de forma lamentable a la primera volta. Si no hagués estat així, l'equip mataroní estaria en plaça d'ascens.
El partit d'avui ha tingut dues parts ben diferenciades. Una primera de ritme alt però de força igualtat, amb els porters molt entonats, i que ha acabat amb 1-2, amb gol local marcat per Jordi Bartrés.
Però a la segona part la cosa ha canviat i l'equip mataroní ha donat el millor de si mateix. De seguida Àlex Cantero ha empatat i Oriol Lladó ha fet el 3-2. Ha replicat de seguida l'equip arenyenc, però ha estat un miratge i en uns minuts sensacionals Eric Florenza ha fet dos gols antològics, i després Figa, de penal, i Bartrés, de falta directa, han ampliat la diferència fins al 7-3, que ha deixat molt tocat l'equip visitant. De tota manera han reaccionat i s'ha posat a dos gols, però en el darrer minut Florenza ha culminat la seva gran actuació amb el tercer gol i el 8-5 definitiu.
MIS IBÉRICA CH MATARÓ 8-5 ARENYS DE MUNT
MIS IBÉRICA CH MATARÓ: Sergi Grané, Oriol Lladó (1), Eric Florenza (3), Jordi Bartrés (2), Àlex Cantero (1), Marc Figa (1), Eric Serra, Conrad Xicota, Juan Sebastián Gómez (ps).