El passat cap de setmana es van disputar a Antequera els Campionats d'Espanya Cadets en pista coberta, i allà la saltadora de la representació mataronina va assolir una medalla i altres molt bones posicions.
La saltadora mataronina del CA Laietània Aina Rabadan Coll va ser bronze en alçada amb un salt d'1.62 m, igualant la seva marca personal i també va quedar 6a en perxa amb una marca de 3.12 m.
També en perxa, el vilassarenc Biel Tènias Tenas va fregar el podi acabant 4t amb un salt de 4.11 m i Guillermo Barrachina Ortega va ser 9è amb 3.26. I en categoria femenina Carla Vilà Gurri va quedar en 21a posició amb una marca de 2.57 m en el seu primer campionat d'Espanya.
També Marina Martínez Ortuño va estar a punt de pujar al podi quedant 4a en els 1000 m amb una marca de 3:01.60, i per part del GA Lluïsos Marc Fernàndez també va quedar en 4t lloc en la prova dels 3000 m amb un temps de 9:06.97.