En motiu del cinquè aniversari del grup ‘La Coixinera’, fan un concert demà dissabte a les deu de la nit a la Plaça Santa Anna. La Coixinera és un grup que va néixer a Mataró l’any 2001 amb l’objectiu de fer arribar el seu sarau a tots els públics. A part de La Coixinera també tocaran altres grups, com Relk i Dealan que ens oferiran el millor d’ells. Diumenge dia 3 de setembre a 2/4 d’una de la nit a la Plaça darrera l’ajuntament oferirà la seva presència i la seva música en Carles Belda.
Avui divendres 1 de setembre és el torn de Miquel Gil juntament amb el grup The little vailets. El concert vserà a les deu de la nit a la sala clap pagant una entrada de 5 euros.
El so de la Coixinera vol establir vincles entre les nostres melodies tradicionals i els ritmes més actuals, fent d’aquesta manera la seva particular aportació. Amb el seu sarau i amb la seva proposta de folk progressiu provoca de tot menys indiferència.