Amaia Montero, cita íntima en Privat amb tot venut

L’excantant de La Oreja de Van Gogh presenta el seu primer i exitós disc en solitari

Cita mediàtica la d’aquest divendres a Privat. Concert d’una gran dama de la música pop-rock del moment a Espanya, Amaia Montero. La que durant una dècada va ser veu i imatge de La Oreja de Van Gogh ha seguit dalt del carro de l’èxit i la glòria de la mà de la seva carrera en solitari amb el projecte homònim.

Ja fa dues setmanes que les entrades estan exhaurides. El servei de venda d’entrades de Caixa Laietana les va esgotar amb anticipació, senyal que el fenomen “fan” s’apoderarà de la sala mataronina.

Vídeo d'Amaia Montero:

 

Disc de platíEl primer disc d’Amaia Montero, de títol homònim va abatre ràpid totes les incògnites de com seria la carrera en solitari de la rossa. De la mà de l’exitós ‘single’ "Quiero Ser" va arrasar i va ser disc de platí en tres ocasions. A Privat, però, l’ocasió és propícia per als més grans seguidors de la cantant. Apostarà per un concert íntim i proper.

LA CITA - CONCERT

Amaia MonteroDivendres 29 de gener. 22h. Sala Privat.Exhaurides les localitats.